Friday 25 July 2008

Râde bebiţa!

Bebitza lu mami isi tine bine capul si corpul drept cand o tinem pe umar la ragait.
Rade cu cine stie s-o faca sa rada :))
(respectiv mama-soacra, tati, si fata aia priceputa la bebelusi cu care ne-am intalnit azi. Cu mami doar zambim strengareste cand avem chef)
Eu stiu de pe acuma ca ai mei il vor ADORA pe tati, iar eu voi fi buna de papa, caca, si rezolvat problemele cu diriga :))

Dece e asa? Pentru ca tati e intr-adevar bun de iubit. E facut sa iubeasca, si astfel va fi intodeauna adorat
Simt nevoia sa-i inchin un imn
pentru ca e sotul si taicul ideal
I-am povestit eu la Ana asta mica a noastra, ca a nimerit o repartitie destul de buna, si ca o sa-i placa cu noi. Tati e minunat, se joaca cu copii si nu-i cearta niciodata, si mami e aparatoarea lor

No comments: