Wednesday 12 November 2008

Mustela

Daca asta scrie pe samponul copilului tau, esti in regula.
Nu cumva sa fi scris Johnson's, ca era de rau
Nu ca ar fi vreo diferenta, dar M. i-a luat locul lui J. in topul topurilor, daca nu ti-ai dat seama
Daca acu' 5 ani nu putea sa creasca juniorul daca nu se spuma cu J., si nu i se catifela lui pielea decat cu J., si nu tolera sensibila lui epiderma decat ulei J, sapun J si sampon J, pentru ca la orice altceva facea alergie si avea eruptii cutanate groaznice, acum nu mai e asa. Johnson's nu mai e ce a fost, si din cel mai bun a devenit peste noapte dispretuit in universul cosmeticelor de bebelusi. Acum foloseste orice altceva, numai nu Johnson's, iar daca vrei ceva de calitate, te sfatuiesc sa-i iei Mustela.
Mustela e adevarată. E de mare calitate. Are niste calitati nemaiîncoţopănite. Noi folosim doar M., de la nastere, toate le avem la set. Ma simt atat de bine ca i-am luat Mustela.. nici nu stiu sa descriu in cuvinte, ma simt cea mai tare mamă. Si in plus, dă bine. Dă asa de bine . . Deocamdată, incă vreo doi ani . .

***
Oricum, schimbarile sunt benefice, trece o boare de aer proaspat peste toate

8 comments:

capreleirinucai said...

mie gama albastra, clasica, de la mustela nu mi se pare cu mult mai grozava decat johnson's, decat ca se vinde in farmacie pe mai multi bani. mi se par bune gamele mustela dermo-pediatrie, pentru diferite probleme de piele, dar alea-s inca si mai scumpe. si nici n-are sens sa le iei daca pielea de bebe se impaca bine si cu johnson's sau nivea.
si de unde pana unde a devenit si cosmeticaraia copilului o problema de moda?

Sabina said...

fii-mea a făcut o iritație groaznică de la johnson și am trecut urgent la nivea baby si babygella. nici eu nu recomand j. iar între j. și n. nu-i nicio diferență de preț

alex said...

asta ma intrebam si eu, "de cand?"
Dar e o moda in toate, musai-musai sa fim la nivel
La nivelul de plutire

adra_bell said...

Noi folosim Sanosan. Asta au cerut la maternitate, ulei Sanosan, si am zis ca or sti ei ceva.

Anonymous said...

Si noi folosim M. si suntem foarte multumiti de ea/el. Am fost la inceput pe Sanosan dar avem o prietena care are frica mare de parabeni, frica ce ne-a bagat-o si noua in suflet. Sanosan are parabeni, M. nu! Si M. nici nu miroase asa de puternic ca S. E mai scumpa gama, dar am impresia ca e mai concentrata si ajunge mai mult timp.

Andreea Demirgian said...

Noi am folosit cu succes Sanosan pana am dat in dermatita atopica (dar nu de la Sanosan). De atunci am fost condamnate la Sebamed, fara urma de sapun.
Da, exista mode. Din 2005 incoace Johnson's a cazut in disgratie. Noua ni s-a spus inca din spital sa-l evitam. Iaca, nici cu Sanosanul nu fu bine.

alex said...

O.. uite un nivel "si mai superior". cand vorbim de Sebamed, Vichy, Avene, deja discutam de spuma lor, high-class cosmetics.
sa ignoram micile detalii precum preturile cosmice

beautyroom said...

Descifreaza secretul din spatele produselor Mustela utilizand tab-ul INGREDIENTE de la pagina produsului.Cauta in produse aici:
http://www.beautyroom.ro/brand/mustela_66