Saturday 28 February 2009

Ce ma face sa zambesc

Capreleirinucai m-a provocat sa spun cateva lucruri care ma fac sa zambesc, fiind la randu-i provocata de alta persoana , care la randul ei ..
Eu o trimit mai departe atat Alinei cat si Irinei, spre a-si aduce aminte ce le face pe ele sa zambeasca

Cu toate celulele ma face sa zambesc aerul fresh al primelor dimineti stralucitoare de primavara. Lumina alba de soare, vant caldicel si muguri verde-fraged pe garduri de spiraea. Cobor in pas vesel Republicii, in Cluj

Cu bucurie si multumire zambesc Broscutei la mutritele diverse pe care le face, cat e ea minuscul de mica. Mirare, incantare, cioculet, strengarie, pofta de a trage de par, premeditare, mijirea ochilor, privire peste umar, curiozitate de ratusca, chiot vesel :))
Expresiile ei sunt uimitor de diverse si fin diferentiate, iar eu normal, nici pe departe nu le pot exprima.

Cu nesfarsita duiosie ma face sa zambesc iubitul meu iubit, cu replicile lui de o ironie inocenta, aratandu-mi intodeauna the bright side of life.

Cu incantare zambesc florilor primite cand si cand de la cine mi-e mai drag

Cu ghidusie ma face sa zambesc reclama la mazarea cu umbrela
"Da, ador savoarea bondueeelle . ."

Cu usoara ironie zambesc citind randurile de mai sus, concepute sub un acces evident de astenie de primavara

1 comment:

alina said...

Da, da, am să scriu și eu despre zâmbetele mele, acuși acuși, un picuț de răbdare! :)