Monday 6 April 2009

visez la casa mea

o proiectez mental, fac schite, gandesc detalii..
camere personale pentru fiecare copil, o bucatarie mare cu canapea, pe conceptul Wohnkueche, unde ne adunam toti, orientata spre sud, cu living la vest.
Spre est, dormitorul nostu, sa ma intepe direct in retina prima raza de soare.
La nord garaj, debarale mari, hotarate, dressing si baile; chiuveta flancata de doua ferestre verticale inguste, din tavan pana la podea, care dau lumina naturala simetrica pe chipul oglindit, plante in baia luminoasa cu ferestra mare, deschisa, cu perdea alba pana la podea. Mansarda cu luminatoare zenitale largi . . atelier pentru pici
Toate ca toate, dar vom avea nevoie de verde muuult imprejur . . arbusti cu flori, mure, rozinchine, gradina de legume curate, ghivece cu aromatice in bucatarie si afara, gazon de umblat desculti, de tavalit si de mirosit; in fundul gradinii un copac inalt, in care ne urcam, mancam fructe verzi, privim in departare peste case si gradini.
Patul in aer liber, ascuns de vegetatie, in care adormi pe spate, citind pe cerul inalt deasupra ta desenele norilor, herghelii. Auzi in somn fosnet de frunze si cotcodacit indepartat de gaini.
As tine gaini numai sa le aud subliminal. .
Casa mea e clar ca nu e in oras, asa-i?

5 comments:

sultana said...

si nici in romania, nu e, asa-i ? nu de alta, dar fara sa vrei, printre tiriit de greieri, cotcodaceli in surdina si gingurit de pui de om, rabufneste dintr-o data o manea...si nimeni nu te apara.

Unknown said...

Cel mai important pas pentru a avea o astfel de casa l-ai facut deja: ti-ai imaginat-o amanuntit. Acum stii ce doresti, urmeaza doar sa ti se indeplineasca. Planul tau care ar fi pentru a-ti indeplini acest vis?

alina said...

offf, visare placuta si drum scurt pana la transpunerea in realitate!!

eu nici acum n-am renuntat la visul de a ne construi propria noastra casa, dar lucrurile sunt, bineinteles, complicate.

alex said...

:)) bine ai zis bp, nimeni nu te apara!

Nobine, planul ar fi simplu, sa ragi tare, DAR. De cand o am pe Ana si mai ales de cand e marisoara si are chef de joaca, de povesti si de pupici-gadilici, incep sa mai tai din coada viselor, si-mi dau timpul pruncului. Am inceput sa gandesc umpic invers .. nu ca nu-mi doresc in continuare 5.000 de mp de gradina in jurul casei :))

Alina, credeam ca voi aveti casa voastra

alina said...

Alex, avem casa noastra, dar nu e construita de noi. :)