Wednesday 23 September 2009

Scandaluri bio



Uneori, mai ales in cele doua nopti pe an cand am insomnie,
ma strafulgera cate o clarviziune despre viitor.
Cateodata si in plina zi, daca gandesc prea profund,
mi se arata Adevarul-adevarat-curat,
si-i ciripesc lui Stefi de pe locul din dreapta de nici nu stie cand au trecut doua ore in trafic si-am si ajuns acasa.
(Il intreb din cand in cand sa-ti mai spun?, si-mi raspunde intodeauna da' bineinteles iubitico. Nu avem radio in masina, asa ca rolul meu e evident)

Si-atunci numai ce-mi vine sa zic pe loc:
Pun pariu pe ce vrei
ca intr-un an de zile o sa apara in presa scandaluri cu si despre bio.
Ca asa si pe dincolo, impostura, ingrediente mintite, etc, etc.

De data asta nu stiu de la ce mi-a venit,
poate de la ardeii aia perfectionisti, galbeni-galbeni si luciosi din Baneasa?Frumosi, mari si identici, perfect simetrici . .
bio 100%, pe cuvantul nostru, doamnă!

Adica grija mare, astia cu magazine bio.
Sa nu va iasa recoltele prea rodite si manoase, ca ne dati de banuit.
Tineti-i sa scofalceasca putin, lasati prunele cu pudra aia a lor pe coaja si faceti cumva sa aiba macar o gaurica de viermisor, ceva. O ciupitura de cioc de pasare,
o muscatura pofticioasa de melc.
Doua luni, pana s-a copt fructa aia splendida, sa nu mai fi poftit la ea nici o vietate din intreaga biodiversitate? Eee!

Vezi ce rai sunt oamenii, in ziua de azi nimeni nu mai crede in nimic.
E o nedreptate, zau ca e!

2 comments:

alina said...

pe cuvant ca ai dreptate. nici eu nu cred in perfectiunea-bio. am gradina si de-aia. :)

alex said...

Stefi e si mai sceptic decat mine, lui i se pare un mare bullshit la fel de industrial. Eu sunt la mijloc, le acord prezumtia de nevinovatie