Sunday 11 October 2009

Breslo la Fabrica



Printre cumparat mocheta, draperii si crizanteme, ne-am vanturat putin pe la Breslo, sa vedem cum mai arata un targ de handmade.
La intrare am dat 10 lei si am primit in schimb dreptul de a pasi peste prag plus doua reviste, o bautura si una bucata pereche de cercei . .

Inauntru plin de margelute, cercei, genti, tricouri pictate/cusute/desenate, caciuli tricotate, etc, etc. Majoritatea prea bălţate, lucitoare si nu suficient de really-handmade, dar
am gasit si lucruri frumoase.

Lili creeaza cercei si coliere pline de finete, si cam tot ce are e creat cu simt.
La buburuze i-am gasit Anei primul rucsacel, o mâţă farte simpatică. M-au distrat gentile din dischete ale lui Devlaccessories, am cazut pe spate de admiratie oglindindu-ma cu cerceii gigantici de dantela neagra made by Angi Apostol, m-a incercat un sentiment de piosenie vazand-o pe Lizi impletind cu .. fir de argint, foarte poetic ..
Am admirat toate cele iesite din mainile Bananei, erau de bunaseama creatii cu suflet tanar, si am ales de la ea o pereche de cercei pentru Laura (pe gustul meu, desigur).

Cand sa iesim, stai ca mai este un etaj. Haide sus, unde bine ca am urcat, pentru ca am gasit minunate caiete/albume din hartie nealbita, legate manual .. foarte frumoase, handmaduite de Ramona.
Unda din Ţara Făgăraşului are multe chestii faine de croitorie, as vrea undeva sa rasfoiesc cu ragaz prin creatiile lor ..

Dupamasa la 5 urmeaza prezentarea de moda Chotronette, dar eu am de proiectat de-mi sar fulgii, asa ca am cules o bucata de negresă absolut delicioasa si gata,
la treabă cu myself!

2 comments:

Laura said...

Multumesc de cercei, abia astept sa ii vad.

- Voi ce faceti aici, mai? Ce stati asa?, spsue Floare.
- Buna ziua, spuse Laura.
- Buna ziua.
- O mai stiti pe Teodor Alexandra?
- Hmm... Da, sigur, cum sa nu o stiu? Are o firma de amenajari interioare, nu?
- Exterioare. Amenjari exterioare...
- Da, da, gradini, parcuri, nu?
- Da.
- Va transmite salutari.
- Da? Esti in relatii apropiate cu ea?
- Da, suntem verisoare.
- Foarte bine, sa stii ca ai ce invata de la ea.
Deci m-o spart... credeam ca trebuie sa iti fac o caracterizare (deja aveam scenariu in cap - o sa ma puna sa te descriu, iar eu o sa ii zic sa il intrebe pe Cindea, fiindca ai vorbit de curand cu el) si el ma ia cu amenajarile... :))

alex said...

Da, vezi, e la curent omul. E un tip de treaba, s-a oferit odata sa ma ajute voluntar la luat un releveu pe cateva mii de metri patrati :)