Wednesday 21 April 2010

Serviti initium?



Iubesc salata verde. iar in aprilie o iubesc si mai mult, cu toata seva primaverii inviata in ea.
Dar cand stiu ca de anul asta are dressing de initium... brrrr!
In fata raftului, raman cu ochii blocati, tanjind la frunzele verzi, crocante, superapetisante.
Inghit in sec si ma abtin de la otrava
ca de la sucuri
ca de la inghetate
ca de la dulciuri, creme de branza, mezeluri si toate celelalte delicatese pe care mi le-am scos din minte

Am taiat cam multe de pe lista. Aproape tot. noi ce mai mancam?

Eventual, mai citeste-te putin pe-aici
Romania experimenteaza otravuri pe noi
Codex alimentarius ne impune otrava
Romania prima tara din lume care a acceptat ...
Despre testele toxice romanesti pe youtube
BASF ne aduce Initium
Petitie daca vrei

A, si ati vazut reclama aia la BASF?
Aia cu albastru, cu niste copii care zburda fericiti pe-afara si vocea spune ca dragostea este chimie - chimia dragoste si ca ei se ocupa cu asa ceva si tu nu intelegi nimic?
No, despre asta e vorba, BASF este nici mai mult nici mai putin decat compania care produce, testeaza si vinde Initium in Romania, sub forma fungicidelor Enervin (super nume) si Zampro. Pofta buna!

4 comments:

sultana said...

da ma. ma sperie treaba asta. si cind ma gindesc ca anul asta n-am pus nimic in gradina... consumam otrava in doze mici, mici, mici

alex said...

ai gradina, so pe ea! :))
sunt o gramada de plante care cresc singure, nu trebuie plivite (leustean, morcovi, marar, salata, menta, busuioc, patrunjel.. macar pe astea le poti avea "curate"
come on, DO IT, yes you can! :)

Anonymous said...

pffff si eu care am exclus doar painea crezand ca numai acolo se gaseste.M-ai terminat!Si am mancat salata la greu.Gizzzzzz

alex said...

@ayandari deocamdata painea e facuta cu faina d3e anul trecut, pana prin iulie-august cand se treiera graul de 2010, dar din pacate in lista erau cartofii, ceapa, rosiile, castravetii, strugurii, etc.. si tare cred ca nu se limiteaza numai la astea. ceapa verde e deja pe tarabe, salata, spanac.. deja le avem din stocul "pionier"