Monday 21 June 2010

De veghe in lanul bulgaresc






In prima zi si prima noapte am primit experienta cu mintea moale.. totul era idilic, eram intr-un nor de lumina, in timp ce campurile curgeau pe langa mine frumoase, verzi-aramii.. da, mergem in Bulgaria, mergem la deepwater-soloing da, in Bulgaria..
Asa am ajuns vineri spre seara acolo, asa a trecut prima noapte si a doua zi, simply flying high..
Apoi in a doua noapte, la ora 3 m-am sculat dintr-o data in capul oaselor: Sunt in Bulgaria! Pesemne ma odihnisem si creierul reincepuse sa-mi functioneze.
Omg, BULGARIA.. fiori reci au inceput sa ma treaca pe sira spinarii si filme ingrozitoare incercau sa mi se deruleze.. ca vin la noi aici in camp, ca se apropie tiptil cu luminile stinse si inconjoara corturile.. ca ne rapesc si ne macelaresc.. eram intepenita de frica si sangele mi se urcase tot in cap.
Poate era de la vantul care agita tenta cortului, sau de la pescarii de pe mal care treceau prin dreptul luminii si aruncau umbre mari fugitive, sau poate era de la masina de teren cu aia cativa tipi imbracati de camuflaj, care trecusera dupamiaza pe langa corturi uitandu-se lung la noi.. cert este ca mi se ridicase parul maciuca de frica in cap.
Ok, mi-am zis, te rog sa nu stai aici ca o curca sa te taie astia, iesi afara si apara-te. M-am imbracat si l-am trezit pe Stefi sa iasa cu mine la pisu si am iesit amandoi din cort. Nu mai puteam sta acolo ca o victima prinsa deja in cursa. Ajunsi afara, i-am povestit cum sta treaba, ca asta e exact ora la care se intampla talhariile si ca nu mai vreau sa stam in cort sub nici o forma.. Lui i-era somn, nu-l bantuia nimic, totusi de dragul meu a adus izolirele si sacii sa dormim afara. Vroiam sa intampin dusmanul fata in fata. El s-a intins la somn afara langa corturi, iar eu, langa el, mi-am petrecut urmatoarele ore in picioare, nemiscata, scrutand orizontul de la un capat la altul, atenta ca un vãnat la cel mai mic semn adus de boarea vantului.
Dupa cateva ore, cand deja se luminase bine de ziua, am inchis pleoapele si-am adormit instantaneu in bratele lui..

2 comments:

sultana said...

nice story. cred ca si eu as fi facut la fel. blair beach project :)

alex said...

blair beach? I'll check it up..