Thursday 3 June 2010

Li, fã clic pe cuțu!



Mamia i plea mai micã.
Nu dã cu bihicheta lu talilucu
:))
Tatilucu i maaale . .
Ati inteles, mamia de mine sunt prea mai micã sa ma dau cu bita. Care bita mai e si a lui tatilucu pe deasupra. Nu ma mai intreb de unde stie fara sa-i fi spus cineva expres, pentru ca am inteles
ca ea a inteles
deja TOT.
Contextul: are de vreo 2-3 saptamani un simt al proprietatii foarte dezvoltat. Deci Mamia, nu umbla cu fofarlica, lasa-i bihicheta lu Tatilucu, ca oricum esti prea mai mica pentru ea. hands off, mami!
Cãunelu lu Aaana! Laula nu hadã, Ana hadã!
Sau daca o vede pe Laura cu papucii mei:
Nu papuţii lu Mamia Laula! Te looog Laula, latã papuţii lu Mamia, latã-i! de acuma am cine sa-mi apere proprietatea, nu-mi mai fac griji :)

Ne uitam la poze, in explorer vede thumbnailurile cu noi. Sta, se gandeste umpic, mm.. Plea mai multe Ane!
A se observa acordarile corecte de plural, prepozitiile puse la locul lor, ordonarea perfecta a elementelor frazei.. omg

E seara, Buni Tido ii face nani. In camera e stinsa lumina, Ana papa cumintica lapticul din bibilon.. e liniste si pace, oare a adormit?
dar in linistea care a cuprins firea, dintr-o data se aude un glascior cristalin: Pu-pu-puu.. pu-pu-puu..

(Despre litera A, asa din senin)
Ata nu-i patlu. Hamãnã cu patlu

Aaa bion
cumo tol
amã hipe mine bol
uune iau
cã e mic
hi te chiamã
polooo NIC!

-------------------------------------
Aaa.. nu ti se pare ca copilul asta stie prea multe?
Aa.. o sa se plictiseasca la scoala, asta-i clar. Dar mi-e sa nu se plictiseasca si la gradinita. Cred c-o sa ii ascund cartile educative.. literele de pe frigider.. cuburile in germana.. nu-i mai cant poezii
Deja ma sperie, nu vroiam sa iasa geniu, nici chiar asa..

Ana, lasa mami literele, lasa-lee.. Uite ratusca, masinuta..

un an si 11 luni

No comments: