Wednesday 22 December 2010

oops! ...



a... Da.
Suta la suta Da.

Jesus, not NOW!!! o sa fiu pregnanta toate lunile astea in care lucrez la diploma, si precis c-o sa nasc cu o zi inainte de marea prezentare, SHIT!!!

..si apoi, well.. am tras adanc aer in piept si m-am gandit: planning is everything baby, but you know, God knows best.
Si desi oficial a fost declarata stare de planning-cataclism, undeva in adancul mintii un gand poznas sarea cu skate-ul si-mi facea cu ochiul: stiu ca daca nu se intampla acuma peste voia noastra, nu cred ca mai luam vreodata povestea de la capat, si mi-ar fi parut rau intodeauna ca n-am avut taria sa-i fac Anei fratioara propusa. Deeeeci: want it or not, IT'S PARTY TIME!! :)))

Asa ca eliminand din start orice alte variante de "rezolvare", ne-am (MI-AM) acceptat noul scenariu baroc, si am zis asa:

O sa fie o sarcina usoara, fara probleme - complicatii - greturi - furtuni hormonale si somnolente letargice. Everybody keeping calm, nice and easy, couse we got work to do.
La care tatal responsabil de toata tarasenia pluseaza: si fara pofte si mofturi de noapte pana in luna a treia.
Iata, cat tupeu pe capul vinovatului :)))))

Ca si la prima sarcina, am reluat imediat bunul obicei din fiecare seara: cremuirea temeinica a gravidei de catre partenerul dedicat, cu chestii antivergeturice, caci iata cum prin acest mic dar constant sacrificiu, am fentat in totalitate unul din fenomenele oripilant de ireversibile, care poate lovi psiho-fizic o gravida si pe partenerul acesteia. uha!

Si acum, in saptamana a 8-a, pot spune doar ca parca mult mai intens decat in prima sarcina, am pofte! Nu stiu daca sunt pofte autentice generate de hormonii de sarcina, etc bla-bla, bla-bla, dar stiu ca sunt sensibila la muraturi, (in special ardei umpluti cu varza in suc rosiatic), la ciocolata "cu bicuchite de oameni mali" (chestie la care nu mai poftesc de ani de zile), la suc de rosii cu sare pe buze. stiu ca sarea mi-e total interzisa in astea 9 luni, pofta de sare nu poate fi una buna, o sa ma straduiesc sa renunt sa-mi tapetez buzele cu ea cand beau suc de rosii..
A, si sa nu uit: castane coapte si branza albastra. Lesin dupa branza albastra

Revenim in curand cu relatari din care veti afla ce parere are Intaia-Nascutã despre aceste evenimente, daca isi doreste fratior sau surioara, si ce declara ea ca ii va face bebelusului.

Post scris in 15 nov

2 comments:

capreleirinucai said...

whoaa felicitari! vivat! sa fiti sanatosi sa cresteti si fratioara!

alex said...

hehe multumiiiimmmm :))