Monday 3 October 2011

Prima zi de gradinita.dimineata

Ne-am trezit la 6.45 [In gandul meu "Gata cu viata mea dulce de trezit lejer"]
Dus, imbracat, pregatit ceva usor de papa (nimeni n-a putut manca nimic la ora aia), trezit puiul. Am vrut sa evit s-o iau prea brusc cu un "trezirea sa mergem la gradi", asa ca umpic de masaj pe spate, buna dimineata puisor, am luat-o usurel in brate, si pana s-a dezmeticit bine era deja imbracata. Nu m-a intrebat nimc, stia exact unde mergem dis de dimineata.
Pune rochita, ia sosetelele, pantofiorii.. sa nu uitam papuceii de gradinita cu kitty, hai sa-ti faca mami coditele.. ia posetuta ta cu ciupercute iubire, ti-a pus mami in ea ceva pentru tine/ ce mami? elefantelul meu, pai ce sa caute el in posetuta.. si coditele mele, ele trebuie sa stea in cutiuta galbena, servetele.. Nu-mi trebuie posetuta mami, n-o iau cu mine.. imbraca-te, machiaza-te, ia fetita, ia bebelusa, ia caruciorul, ia cheile si telefonul si la vale cu noi :)

Am ajuns la gradi la 8 si 10. Imi faceam griji sa nu fi intarziat chiar din prima zi,pentru ca directorul imi spusese ca tine mult la punctualitate si program.. in gradinita nici un copil. Noi eram primii. Ne-au primit educatoarele, vreo 3 si o asistenta. Guten morgen, guten morgen, toate dragute, au luat-o imediat in primire pe Ana.. hi-hi ce bebe dragalas, e baietel sau fetita.. Ana hai sa vezi sala de clasa si jucariile pana vin si ceilalti copii, hai mami sa iti schimbi papuceii, o Ana ce papucei draguti ai.. hai sa vezi gradinita..

Ana era in faza ei de "pasesc cu grija", cum face de obicei cand e intr-un context nou. Ma tinea cumintica de mana, nu vorbea mult si analiza totul cu mare atentie.. a plecat cu educatoarea de mana prin gradinita. Clipa in care asistenta incepe sa-mi sugereze sa dispar "linistita", ca asa procedam de-obicei, ne descurcam noi cu ea, etc etc. Stabilisem cu directorul gradinitei sa raman prin zona 1-2 ore, sa vedem cum decurg lucrurile. El nici nu era acolo, iar femeia asta ma tinea deoparte sa n-o vad pe Ana si-mi dadea zor sa-mi faca vant... Lucrrurile pareau linistite, Ana se luase la povesti cu educatoarele pe la carticele, ok zic, dar vreau sa-mi iau ramas bun de la ea. "Ä, eu as zice sa plecati direct, nu cred ca e nevoie sa va mai vada". Mie nu-mi dadea pace gandul meu sa-mi iau ramas bun si nu stiam cum sa fac, cand apare Ana in usa cu educatoarea "üite, vezi, mami nu mai e aici, a plecat " "Nuu, n-a plecat!" si fatzuca mica de puisor se lumineaza cand ma vede inca acolo, cu Teisorul la san
Hai iubire sa te pup, mami pleaca acuma, ma duc sa-l duc pe Teisor acasa, bine puiule?
da mami
Si la amiaza, dupa ce mananci, vine mami cu bebita sa te luam, bine puiule?
Da mamia
Servus iubire, pupa mamia, tai-tai puisor..
Servus mamia..

Si-am plecat. Asa am putut sa plec
Acum e 11 jumate si inca nu m-au sunat. Teoretic inseamna ca e totul ok.. desi daca ar plange sau s-ar necaji, sincer nu cred ca m-ar suna.. in fine. La 10 au avut o gustare, sper ca a mancat ceva, pt ca de dimineata nu mancase mai nimic.. abia astept sa-mi povesteasca. Sper ca se intelege cu copii, sper ca mananca la amiaza, am uitat sa ma uit ce au azi in meniu, sper ca vrea sa stea incaltata cu sosetele care "äu linie" (da mami, toate sosetele au linie).. sper ca e totul ok.
Mai am doua ore de asteptat.

No comments: