Thursday 8 December 2011

un deget la sol

plutesc in endo, nu prea am tangente cu viata terestra
no tv, no radio, no news/paperlinks, no feeds, no politic, no talkshows, no gossipmediashows...
le-am hashca-hashca pe toate care-or mai fi fost, de buna vreme.
it feeels so simply good. primitive clean spirit
mna, dar ca sa nu ne luam zborul cu totul
ca un balon cu heliu scapat de fir intr-un camp de lucerna,
cateodata, cand ne era lumea mai draga, putem sa ne revenim cââdecât cu picioarele pe pamant, macar cu un deget daca nu cu talpa intreaga
iau cu grija, precauta, un varf de cutit dintr-un blog de capitalism
uu..the system is an ugly thing

Le. mi-am propus sa-mi instalez in bucatarie un radio mic si inteligent care prinde bulgarii, ca in timp ce tai ciuperci si dau ceapa pe razatoarea fina, sa ascult stiri politice internationale, interviuri pe rfi, chestii dubioase pe romaniacultural
si cate-o predica buna pe miculsamaritean :))

No comments: