Tuesday 3 January 2012

decat trei ani jumate

n-am decat samburi de nuca puiule
mami, dece vorbesti cu decat?
aaa, pai..
nu zi decat Mamia, nu-i bine
aa.. stai. stai sa ma gandesc. stii cum e chestia mami? putem vorbi cu decat, dar numai daca il vorbim corect. asta-i, poti spune doar doua culori sau numai doua culori, dar nu decat doua culori. DECAT e prieten cu NU. ei sunt vecini si merg intodeauna impreuna, decat si nu.
ei doi.
amandoi.
Decat nu merge niciodata singur fara Nu, intelegi pisicuto? nu am decat un creion.. nu cobor decat o treapta... nu stiu decat un cantecel... cam asa
A.. am inteles Mami. Multumesc ca mi-ai spus, ca sa nu uit
da iubire, stiam ca tu o sa-ntelegi, e foarte simplu mami..
mamia, eu nu am decat o plapumioara.. nu mananc decat fructe.. nu e aprins decat un beculet..
da mami, exact! bravo puiule, ai inteles perfect :))
aa.. ce ziceai despre mancat?

*Ana e foarte receptiva la expresii verbale, si din luna decembrie incepuse sa vorbeasca decat fara negatie. ne-am prins imediat ca l-a cules de la gradi, iar la prima ei serbare, am identificat-o live si pe cache-educatoarea titrata care ii formeaza de mici. ne tinem tare, sper sa biruim decat noi!

*cel mai greu in toata povestea
n-a fost sa inteleaga pispirica despre ce vorbesc si nici mie sa-i explic, ci sa fac o exceptie de la regula casei: nu corectati copii! (nu-i corectez niciodata vorbirea Anei :))
dece? detaliez intr-un post-it galben viitor, acum e mult prea tarziu si din pacate TREBUIE, chiar trebuie sa merg in acel loc in care oamenii se intind, inchid ochii si stau degeaba ore in sir!

3jumate

2 comments:

delia said...

Ne-am indragostit de Iana:). Si de Teea, papusica care nu oboseste niciodata!

alex said...

:) si lor le-a placut de voi veselilor :) pupam!